Luna TBWA

Logiki promocije države in izdelkov sta podobni
Finance
ponedeljek, 2. januar 2012 ob 22:30
Vprašati se je treba, kako bi Slovenijo želelo dojeti naše okolje
 
Za nagrade sempler za najboljšo medijsko strategijo se je letos potegovalo rekordno število kampanj
Finance
torek, 6. december 2011 ob 22:30
Najbolj je prepričala lepljiva umetnost znamke Orto
 
Kobilarna Lipica bo zaposlila piarovca
Dnevnik
ponedeljek, 19. september 2011 ob 00:20
Kobilarna Lipica bo oktobra zaposlila sodelavca, odgovornega za komuniciranje in odnose z javnostmi, ki ga je do konca leta 2009 že imela, odkar je direktor Tomi Rumpf, pa to delo pogodbeno opravlja...
 
Multipraktik na akcijo lepljive umetnosti v Rusijo
Finance
ponedeljek, 15. avgust 2011 ob 22:30
Kampanja tako imenovanega tape arta oziroma lepljive umetnosti za Simobil, katere avtor je agencija Luna TBWA, produciral pa jo je kolektiv Multipraktik, je odmevala doma in v tujini
 
Vedno več oglasov, vedno manj medijev
Dnevnik
sobota, 13. avgust 2011 ob 14:00
Podatki o oglaševanju jasno kažejo, da televizija že dolgo popolnoma obvladuje slovenski oglaševalski prostor in diktira cene oglaševanja. Tako velik delež televizija zaseda samo še v državah...
 
Pouk z oglasi, pri Lukšiču pa nič
zurnal24.si
četrtek, 30. junij 2011 ob 06:32
Oče prvošolčka. Trdi, da je v predpisanem delovnem zvezku reklama. Po mnenju ministrstva ta tja ne spada, a to ni v njegovi pristojnosti.
 
Blagovne znamke: v Sloveniji spet neka druga logika kot v Evropi
Finance
sreda, 29. junij 2011 ob 22:30
Zakaj v Evropi dinamične blagovne znamke mobilnih operaterjev prevladujejo nad znamkami fiksnih operaterjev, pri nas pa Mobitel porivajo v senco Telekoma Slovenije
 
<< Začetek < Nazaj 11 12 13 14 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian